czwartek, 21 listopada 2013

interview suprise

W poprzedniej notce obiecałyśmy wam niespodziankę, pewnie zastanawiacie się co to. Tak więc jest to wywiad. Przeprowadziłyśmy go z jedną z największych fanek Rihanny, jaką znamy. Agata, bo tak dziewczyna ma na imię, zgodziła się odpowiedzieć nam na kilka pytań. Zapraszamy do czytania :)




1. Jak długo jesteś fanką Rihanny i od czego się to zaczęło? 
A: Osoba, którą jest Robyn, zaintrygowała mnie już od pierwszej swojej działalności muzycznej czyli albumu " Music of the Sun" . Fascynacja co do jej osoby wzrastała na pewno dzięki mojej siostrze, która ów czasu, też była jej fanką. Od początku pokochałam jej barwę głosu! 
2. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka i o czym ona opowiada? 
A: Nie potrafiła bym wybrać, każda jest na swój sposób inna i niepowtarzalna. 
3. Co sądzisz o nowym teledysku do piosenki "What now"? 
A: Opinie co do teledysku, były bardzo zróżnicowane, aczkolwiek od początku wiedziałam, że będzie cudowny, nie mam nic do zarzucenia. Ri dobrze zagrała aktorsko, a jej stylizacja dodała tak zwaną wisienkę na torcie. 
4. Wiele ludzi twierdzi, że Rihanna zgapia kroki i image od Miley Cyrus. Jakie jest Twoje zdanie na ten temat? 
A: Absolutnie się nie zgadzam z tym stwierdzeniem. Rihanna nie ukrywając od zawsze była wulgarna, natomiast Miley - niegdyś gwiazdka Disney Chanel, teraz robi wszystko by zwrócić na siebie uwagę, jej ruchy na scenie nie wywołują zachwytu, lecz zniesmaczenie. 
5. Jaka była pierwsza usłyszana przez Ciebie piosenka Rihanny? 
A: Rihanna - If It's Lovin' That You Want, z pierwszego albumu pt. " Music of the Sun". 
6. Masz jeszcze jakiś ulubionych wykonawców oprócz Riri? 
A: Bardzo cenię twórczość Ellie Goudling, która ma piękną barwę głosu i cudowne piosenki z przekazem. 
7. Chcesz nam powiedzieć jakieś ciekawe newsy na jej temat?
 A: Tak, Rihanna od wtorku 17 listopada znajduję się w Detroit, w celu nakręcenia teledysku do najnowszego wspólnego singla wraz z Eminemem, który dziś opublikował pierwsze zdjęcia na planie. Z niecierpliwością czekam, aby go obejrzeć!



Odpowiadała Agata W. , nasza dobra koleżanka, a zarazem wielka fanka Riri. Mam nadzieję, że dobrze wam się czytało. Zapraszamy również, jeżeli ktoś nie widział jeszcze do przeczytania poprzednich wpisów.



żródło: www.tumblr.com


5 komentarzy:

  1. Agata psychofanka, czekam na nastepne wpisy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący wywiad :) Mam nadzieję,że doczekam się wywiadu na temat Eminema :]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa kolejnych wpisów :) czekam na nie z niecierpliwością..

    OdpowiedzUsuń